.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگاهی بر فضای انتخاباتی شرق مازندران
از چراغ خاموش اصلاح طلبان تا سکوت معنادار اصولگرایان
نکته مشترک قابل ذکر در مورد اصول گرایان و اصلاح طلبان این است که دو کاندیدای مطرح آنها به تحرک بیشتری نیاز دارند . در واقع رحمانی خلیلی طرفداران سنتی خود را دارد اما پاسخ گوی برخی از مطالبات اصلاح طلبان جدید نخواهد بود. و احمد علی مقیمی هم که دو دوره متوالی نمایندگی مردم را بر عهده دارد،

شمال نیوز / بهشهر- سید محمد باقری: هر چند هنوز فرصت زیادی تا انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی باقی است اما تحرکات برخی از نامزدهای احتمالی موجب می شود تا نیم نگاهی به آرایش و جایگاه این افراد در پازل رقابت های انتخاباتی بیافکنیم .

شرق مازندران و به بیانی حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه پس از پیروزی انقلاب  در انتخابات مجلس شورای اسلامی، فراز و فرودهای فراوانی را تجربه نمود، چنانچه اگر جزئیات چگونگی انتخاب شدن و برنامه های منتخبین را مورد بررسی قرار دهیم کمتر با چنین آمار و ارقام متفرقه ای مواجه خواهیم شد.

اگر کمی به عقب برگردیم، در ماههای پایانی مجلس گذشته، اصولگرایان منطقه به دلیل عدم وجود رقیب اصلاح طلب قدر، با اعتماد به نفس پا به عرصه انتخابات گذاشته و رقابت احمدعلی مقیمی و محمد علی جمشیدی شکل گرفت .  رقابتی در درون جریان اصولگرایی اما یکی از آنها از سوی جبهه متحد اصولگرایان و دیگری نامزد جبهه پایداری بود .

جمشیدی که به نظر می رسید در پی اجماع تعدادی از اصولگرایان با محوریت بیت مرحوم  آیت الله لایینی و علمای نکا به میدان آمده بود و حتی منجر به انصراف عبدالهاشم یعقوبی هم گردید و همچنین اجماع تعدادی نامزدهای دیگر را نیز رقم زد اما نتوانست رقیب اصلی خود احمد علی مقیمی را که در دوره قبل موفق به ورود به مجلس شده بود را پشت سر بگذارد .

مقیمی که از حمایت سران اصولگرایی در پایتخت بهره می برد نیز با تکیه بر نیروهای سنتی خود در منطقه و حمایت علمای شهرستان بهشهر، تبلیغات خود را برای جلوس بر صندلی سبز مجلس آغاز نمود.  با رای بالای مردم شهرستان بهشهر، همچنین آرای قابل توجه رای خاکستری های  نکا و گلوگاه به وی، به عنوان پیروز قاطع انتخابات شناخته شد.

تا امروز هیچ فعالیت انتخاباتی مستقیمی از رقبای پیشین در منطقه در دست نمی باشد، اما آنچه مسلم است احمد علی مقیمی در انتخابات پیش رو با دشواری هایی مواجه است، زیرا بخشی از آرای او در دوره قبل و به دلیل عدم حضور جدی اصلاح طلبان، آرای خاکستری بوده که بر اساس تجربه، این آرا ممکن است با حضور اصلاح طلبان در منطقه به سمت اصلاح طلبان گرایش بیشتری پیدا نماید. در مقابل در دوران نمایندگی احمد علی مقیمی برخی فعالیت های  قابل توجه عمرانی و اشتغالزایی در منطقه انجام گرفته که این امر  از نقاط قوت مقیمی در رقابت با دیگر نامزدها می باشد و جمشیدی نیز که در دوره قبل به عنوان تنها کاندیدای مطرح نکایی حضور داشته، در این دوره بخشی از آرای عمومی  خود را به واسطه حضور کاندیدا های جدید و پرتعداد (نکایی) از دست خواهد داد.

اما در جبهه اصلاحات، با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، نقش عمومی اصلاح طلبان در سمت های اجرایی پررنگ تر شده که این امر آنان را برانگیخته تا شاید با برنامه ریزی بهتر و مهره چینی دقیق تر، فاتح انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی باشند.

در ادوار گذشته اصلاح طلبان سنتی منطقه به مدیریت علی اصغر رحمانی خلیلی در انتخابات شرکت نموده و چندین دوره نیز به پیروزی دست یافتند. در دوره هشتم همراه با رحمانی خلیلی، کاندیدای دیگری از اصلاح طلبان بنام ایوب برزگر نژاد به عنوان پزشک جوان در انتخابات حضور داشته و با کسب آرای قابل توجه  خود را به نمایندگی از قشر جدید و جوان اصلاح طلبان به اثبات رساند و این دوره نیز  محافل سیاسی رقابت تنگاتنگ این دو رقیب را برای معرفی به عنوان گزینه اصلاح طلبان در شرق مازندران  قطعی می دانند، البته ذکر این نکته لازم است که محور رحمانی بر گروه برزگر تفوّق و برتری تشکیلاتی  و حزبی محسوسی دارد و احتمال انتخاب رحمانی از سوی اصلاح طلبان برای کاندیداتوری بیشتر می نماید اما به نظر می رسد برخی اصلاح طلبان جوان و پرشور دیکته پدرسالارانه برخی اصلاح طلبان دیگر را برنمی تابند و بر حضور نامزدی جوان و پر انرژی اصرار می ورزند که از این رو و بر اساس اخبار واصله ، به نظر می رسد نامزد واحد برای اصلاح طلبان شرق مازندارن تقریبا غیر ممکن است .

از سویی با شروع به کار دولت تدبیر و امید در مازندران و انتخاب مدیران ارشد در مازندران، جبهه جدیدی در منطقه نمایان گردید که تا امروز به دلائل بسیاری همانند بسیاری از مازنی هایی که در خارج از استان به فعالیت سیاسی می پردازند، فعالیت سیاسی چندانی در منطقه نداشته اند . انتخاب علیرضا یونسی و دیگر مسئولین منتسب به بهشهر و نکا در استانداری و مدیران کل استانی، نوعی دوگانگی را به جامعه اصلاح طلبی وارد نموده و به بیان دیگر جبهه جدیدی را در اصلاح طلبی منطقه فعال نمود. علی رغم پخش شایعات از فعالیت های خصوصی رحمانی و برزگرنژاد ، هنوز هیچ کدام اظهار نظر انتخاباتی نکرده و صرفا با روزه سکوت در محافل عمومی، منتظر حرکت طرف مقابل نشسته اند. جبهه جدید تدبیر و امید نیز تا امروز به تدبیر پرداخته و هنوز در معادلات سیاسی شرق وارد نشده است اما شایعات از حضور این جبهه با ارائه کاندیدای مستقل خبر می دهد و احتمال جمع میان اصلاح طلبان و باصطلاخ تدبیری ها دور از انتظار است .

نکته مشترک قابل ذکر در مورد اصول گرایان و اصلاح طلبان این است که دو کاندیدای مطرح آنها به تحرک بیشتری نیاز دارند . در واقع رحمانی خلیلی طرفداران سنتی خود را دارد اما پاسخ گوی برخی از مطالبات اصلاح طلبان جدید  نخواهد بود. و احمد علی مقیمی هم که دو دوره متوالی نمایندگی مردم را بر عهده دارد، طبعا برای جلب نظر مردم به تلاش بیشتری نیاز دارد . مهم تر از این مورد، حضور کاندید های نوظهور و نوگرا در هر دو جریان در انتخابات آتی می باشد که مطمئنا بخش قابل ملاحظه ای از آرای عمومی منطقه تقسیم شده و به آنها اختصاص می یابد.

در مقابل سکوت حاکم بر جناح ها و چهره های شناخته شده سیاسی، برخی کاندیدهای جدید، فعالیت های انتخاباتی خود را به تناسب آغاز نموده و یا خود را آماده شرکت در یک ماراتون سیاسی می نمایند. عبدالعلی گواهی مانند علی محمد شاعری از افرادی است که نامش در هر دوره مطرح بوده اما خبری از حضورش نمی باشد. این دو در چند دوره اخیر  فعالیت های انتخاباتی مناسبی را داشته اند، اما هنوز بر روی برگه های رای نامی از آنان نوشته نشده است.

میری قلعه که  اهل شهرستان نکا بوده و بنا بر  شنیده ها علی رغم تمایل به اصلاح طلبان، خود را به عنوان کاندیدایی مستقل اعلام  نموده است، تا امروز با تشکیل  چندین نشست انتخاباتی، در حال بررسی اقبال مردم از حضور خود می باشد.

یکی دیگر از نامزدهای احتمالی شرق استان ، محمد طاهر یعقوبی، اهل گلورد نکا و ساکن بهشهر است . وی عضو هیت علمی دانشگاه است و بدلیل نکایی بودن و سکونت در بهشهر می تواند یکی از گزینه هایی باشد که روی آرای دو شهرستان برنامه ریزی داشته باشد .

اصغر فضلی چورتی، هم یکی دیگر از نامزدهای احتمالی است . وی در انتخابات شورای شهر نکا به طور مستقل حضور یافته و با آرای قابل قبولی از سوی مردم نکا به عنوان یکی از اعضای به پارلمان شهری راه پیدا کرد. انتقادهای شدید وی به نحوه عملکرد مدیریت شهری در نکا، نشان از جدیت وی دارد .

منصوریان،  شفیعی خورشیدی، اسدیان کوهستانی، محمد ولی سلطانی، مجد الدین صادقی گلوردی و خانم هاشمی نژاد از افرادی هستند که برخی از آنها در دوره های قبل کاندیدا شده و برخی هم پنهان و آشکار به فعالیت انتخاباتی می پردازند.

آنچه مسلم است انتخابات رقابتی سخت میان اهل سیاست بوده  و هرچه به اسفند 94 نزدیک می شویم، شایعات انتخاباتی داغ تر و متعاقبا فعالیت کاندیدای احتمالی بیشتر می گردد.

این روزها اصلاح طلبان منطقه با آرزوی اجماع و چراغ خاموش به تحولات آینده نظر داشته و اصولگرایان  هم نشان داده اند به اجماع های منطقه نمی توانند دلخوش کنند  و  در حال رصد نمودن اقدامات رقبا هستند. از سوی دیگر نیز تعدادی از کاندیدا های مستقل نیز خود را برای رقابتی سخت آماده می نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابوالقاسم عزیزی 1 شهريور 1393
مقیمی درمجلس بعدی حرفی برای گفتن نداره! آقایان برزگرنژاد و رحمانی هر 2 در انتخابات اینده حضور دارن! ولی اگر بخان هر دو نفرحضور یابن و بر این حضور اصرار ورزن، خود بخود راه را برای حریفی که از طیف اصولگرایان در رقابت باشد هموار خواهند کرد.
خواننده 1 شهريور 1393
مقیمی زبان پشت پرده داره..... بهتر از همه میدونه باید چطوری رقبا رو کنار بزنه یا نظر علما را جلب کنه... رحمانی و هم میاد و میاد و میاد....... .........................
دلاور 1 شهريور 1393
رای مقیمی در همه د.وره ها در قالب از طرف معتقدین و متدینین بوده و هست . کسانی که به مقیمی رای دادند شاید بیشترشان بهشهری باشند اما مردم متدین نکا هم رویکرد خوبی به مقیمی دارند . مطمئن باشید سناتور مقیمی را در مجلس بعدی هم خواهید دید .
عمادی -م 1 شهريور 1393
باسلام و ارادت -ظاهرا نام استاد دانشگاه دکترمحمدی وکیا دادگستری که از رقبیان کاندیدا ی مطرح می باشد فراموش گردیده است.
جوانان 1 شهريور 1393
دکتر سید احمد میری انشا... نماینده مجلس آینده جوانان نکایی
م93 1 شهريور 1393
آیا مقیمی می آید آیا مقیمی تا به امروز کاری کرده است آیا مقیمی برای آن دسته از کسانی که به آن رای داده اند کاری کرده آیا مقیمی طرفدار دارد مقیمی که اصول گرایی آن اثبات شده است
خلیل شهری 1 شهريور 1393
این دوره هم پشت سر مقیمی هستیم . این دوره هم فریب هیتهم و جنجال را نمی خوریم . مقیمی هنوز کارهای بسیاری دارد که باید به انجام برساند .
محمد 1 شهريور 1393
سلام آیا از کاندیدهای تکراری که کاری هم برای منطقه نکردند خسته نشدید؟ بیاییم کسی را انتخاب کنیم که با رویکردی متفاوت و به دور از این باند بازی ها برای مردم کار کند. چهره های جدید و تحصیلکرده و غبر وابسته را تقویت کنیم تا نوید آینده ای بهتر برای شهرمان باشد
نا شناس 1 شهريور 1393
دکتر سید احمد میری قلعه سری از نیروهای جوان و ولایی استان میتواند گزینه خوبی برای مردم شهرهای نکا بهشهر گلوگاه باشد.آرزوی توفیق
جوان 1 شهريور 1393
دوستان
مگه مقیمی جمشیدی و رحمانی چه گلی به سر مازدند......
مقیمی هم شاعری از دور کنار زد،هم گواهی را تخریب گرد...یعقوبی را هم که با کمک علما کنار زد...


من به کسی رای می دم که هم جوان،هم تحصیلکرده و هم مردمی باشه...

محمد طاهر یعقوبی.....
رستمکلایی 1 شهريور 1393
من دوباره به مقیمی رای می دم . چون این هایی که تو رستمکلا مخالف مقیمی هستند خودشان یک قدم برای رستمکلا نگرفتند اما یکبار به مقیمی مراجعه کردم و حتی تا تهران و ساری هم دنبال کار من راه افتاد . با اینکه مقیمی می دونست من بهش رای ندادم اما صادقانه مشکل منو حل کرد . شما ببینید که همین یونسی که اهل رستمکلا است برای رستمکلا قدمی برنداشت . رستمکلا یک کلام . مقیمی والسلام . مدیر سایت جانبداری نکن و نظر منو درج کن
پاسخ ها به این نظر
هم محلی 1 شهريور 1393
برادر یا خواهر خوبم . دلت رو به امثال یونسی ها خوش نکن تا برای رستمکلای ما کار کنند . این آقا در طول سال های قبل وقتی به رستمکلا می آمد سلام ما را هم جواب نمی داد . با ماشین می آمد و می رفت و حالا هم بدرد رستمکلا نمی خوره . دلت خوشه ؟
یک فرد مطلع 1 شهريور 1393
به زستمکلایی های عزیز تبریک می گویم !!!!!!!!!!!!!!! به خاطر انتصاب آقای علیرضا یونسی رستمی به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت بزرگ صنایع چوب و کاغذ مازندران !!!!!!!!!!!!! این هم از عجایب مازندران است که معاون سیاسی استاندار با هیچ تجربه و تخصص اقتصادی عضو هیئت مدیره یک شرکت نخصصی میشه . این یعنی صنعت را سیاسی می کنیم و باند خودمان را می کاریم . این با روح شعارهای دکتر روحانی همخوانی دارد ؟
کارگر بدبخت چوب و کاغذ 1 شهريور 1393
راستی حق جلسه و عضویت در هیئت مدیره صنایع چوب و کاغذ چقدره ؟!
ایمان 1 شهريور 1393
سلام خسته نباشید .عزیز رستمکلایی .اقای یونسی که نمیتونه بیل کلنگ بگیره بیاد تو رستمکلا کار انجام بده تو اول برو جایگاه یونسی ومقیمی رو درک کن بعد نظر بده .یونسی تاره چند ماه اومده اجازه بدید چشم .
بعد بی شناسنامه نباش اسمتو بنویس یعد نظر بده..
جوان 1 شهريور 1393
مقیمی رای بالای نکاش میری و جمشیدی و صادقی و یعقوبی می گیرند....

تو بهشهر هم اگر شیخ علی اصغر بیاد بخشهایی از گرجی محله و نقاشمحله که پشتوانه مقیمی هستند به رحمانی رای میدهند....


اون چون کارش خرابه 1 ساله شدیدا مردم دار شده...

نمونه تمام جلسات شورای اداری که او حضور داره در روستاهای بهشهر برگزار میشه....



جمشیدی هم که دور قبل رفت که رفت....الآن هم نباید انتظار وفاداری داشته باشه...


البته هنوز معلوم نیست یونسی شون چه نقشه ای دارند و آیا با رحمانی کنار می آیند یا خیر.....


نا شناس 1 شهريور 1393
درود بر جوانان قلعه سر
یا علی مدد 1 شهريور 1393
آقای دکتر سید احمد میری قلعه سری
اهل شهرستان نکا از خانواده ی مذهبی،انقلابی و پیرو ولایت و رهبری و سرشناس در سطح منطقه که محبوبییت خاصی در بین اقشار مختلف مردم دارند و از نظر تفکر سیاسی همیشه تعادل را حفظ و طوری عمل کرده اند که تمام چهره های سیاسی منطقه به آنها ایمان و اعتقاد خاصی دارند .
آقای دکتر میری فردی مطلع به امور سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و کاملا اجرایی می باشد،ایشان دارای تحصیلات عالیه در رشته های (حقوق،مدیریت و رولنشناسی) می باشند.
امید است که با لطف وعنایت خداوند متعال و هوشیاری مردم شریف منطقه نکا_بهشهر_گلوگاه و شهرها و روستاهای تابعه اینبار فردی اجرایی و مطلع را انتخاب نمایند تا بوانند به حق و حقوق بازمانده شان که در شأنشان بود اما هرگز محقق نشد دست یابند.
سعید آقاجانی 1 شهريور 1393
با سلام ، جناب آقای مهندس قلی پور مدرس دانشگاه و ریاست اولین دوره شورای شهرستان بهشهر از قلم افتاد، کاندیداتوری ایشان بسیار محتمل است
نا شناس 31 مرداد 1393
دکتر محمد طاهر یعقوبی گلوردی
دکتری تاریخ اسلام از دانشگاه اصفهان،عضو هیت علمی ،

روحانیی خوشفکر ،معتقد به استفاده از تکنولوژی روز و پرهیز از تعصب گرایی....

مردم داری ایشان همین بس که بسیاری از مخالفین سیاسی ایشان در منبر ها وسخنرانی های مذهبی ایشان حضور فعال دارند.....

ایشان علاوه بر جوان بودن ،خود را به عنوان مدرس دانسته و حق مردم را دانایی می دانند....
دانایی از نیازهایشان
دانایی از حقوقشان
دانایی از وظایف مسئولین..

نه مثل امروز مردم منتظر هستند.....

به امید شکستن سایه تقلید در تصمیم گیری های منطقه....
به امید حضور دکتر یعقوبی و امثال ایشان در انتخابات.......
هزارجريبي ساكن بهشهر 31 مرداد 1393
شنيدم آقاي رياحي معاون سابق فرماندار بهشهر ميخاد نامزد نمايندگي مجلس شود اگر بياد در اين دوره راي نمياره ولي سر بچه هاي هزارجريب را جمع ميكنه
بابلی ریکا 1 شهريور 1393
با سلام خدمت جناب آقای رمدانی عزیز و مخاطبان سایت وزین شمال از نیروهای توانمند فعلی در سطح کشور بخصوص تهران آقایان دکتر سید مناف هاشمی و دکتر فرهاد دژپسند می باشند که بعید است به انتخابات مجلس بیایند البته شهرستان نکا دارای یک نیروی جوان و شاخص اصلاح طلب در سطح کشوری بنام مهندس جابر محمودی می باشد که بیشتر از اینکه ایشان را در نکا و بهشهر بشناسند در بابل ایشان را می شناسند چون سابقه همراهی آقای مهندس نریمان در مجلس هشتم را دارند و هم اکنون نیز ریاست دفتر و مشاور ایشان در معاونت وزارت راه و شهرسازی می باشند که جوانی بسیار خوش اخلاق و مردم دار می باشند که البته باید به عرض برسانم بسیار جوان هستند
احمدی 1 شهريور 1393
آقا مگه بچه بازیه که اسم این پسره فضلی رو میاری
نماینده دوره بعد کسی نیست جز آقای ایوب برزگر نژاد
علی از نکا 2 شهريور 1393
نمانیدگی یعنی مردم دوستی و این به حرف نیست بلکه به عمل است و این رو اقای دکتر سید احمد میری اثبات کرد و قطعا همه ی کاندیدا های مطرح به محبوبیت این شخصیت فرهیخته وخدمت گذار که از سلاله ی پیغمبر ص است اگاهی دارند و من هم امید وارم این سید جلیل القدر بر کرسیه نمایندگی مردم شریف شرق استان تکیه بزند
ماندانا و سلیمان از نکا 2 شهريور 1393
اقا چیه هر کی رفته دانشگا ه ازاد مذرک گرفته الکی دکتر دکتر میکنید دکتر واقعی ایوب برزگر نزاد هتش مجلس که جای هر بیسوادی نیست . کسی که میخواد به مجلس بره نباید پولی مدرک گرفته باشه باید سابقه کاری موفق داشته باشه.
توروقران این پیام من بذارید بی طرف باشید
همشهري 2 شهريور 1393
همشهري كه مي گي آقاي يونسي براي رستمكلا كاري انجام نداد ند ندونسته حرفي رو نزن چون اگر يه خورده تحقيق مي كردي كاري كه آقاي يونسي براي رستمكلا و رستمكلايي ها انجام داد و انجام داره ميده هيچ رستمكلايي براي رستمكلا انجام نداد مي توني بري از شهردار و شوراي شهر بپرسي كه در راس امور شهر هستند .آقاي يونسي خسته نباشيد
دوستداران آقا 2 شهريور 1393
خانواده عزيز و مذهبي و علمي و با معرفت يونسي ها باعث سربلندي ما رستمكلايي ها مي باشند همه گي به لحاظ علمي و اخلاقي و مردم داري معروفند من از اهالي مسجد آقاي ايازي هستم مرحوم آقاي بزرگ همواره از اين خانواده بويژه حاج اسماعيل به بزرگي و نيكي ياد مي كرده است.
-احمد كاردلي 1 شهريور 1393
اقاي يونسي باتوجه به مقبوليت بسيار خوبي كه در منطقه دارد ميتواند نقش بسيار ارزنده اي در سروسامان دادن نيروهاي منطقه داشته باشد.ماخواهش ميكنيم كه با توجه به منزلت اجتماعي اش اقدام كند .
خداكرم نظري 1 شهريور 1393
مردم منطقه بايد قدر سرمايه صادق وبا معرفت ومجرب ومردمي خود مانند يونسي ها را بداند.واز وجودآنان بخوبي استفاده كند .زيرا بعد از سالها شخصيت وارسته اي همجون آقاي اسماعيل
يونسي كه بنظر من سرمايه اي ملي ميباشد را در اين مقام مهم ميبيند .ودرخيلي از مسايل از ايشا استفاده كند.
صبا احمدي 1 شهريور 1393
درژاسخ به هم محلي ميگويم كه ما رستمكلايي ها آقاي يونسي را به اندازه جانمان دوست داريم. واز ايشان جز خوبي و دلسوزي وخدمت به مردم نديديم همين شهرداري شدن رستمكلا آسفالت شدن محله ها .همين تامين اجتماعي محل كمك به مردم وغيره كه كمك كرد
پاسخ ها به این نظر
گرجی شهر 3 شهريور 1393
این کارها به چه قیمتی ؟ به قیمت ظلم به گرجی شهر ؟ خدا جای حق نشسته . آه مردم گرجی شهر سخت میگیره
علي 1 شهريور 1393
حاج اسماعيل يونسي اولين شهردار ما در رستمكلا بود هنوز رستمكلايي ها بويژه خانواده ما در مورد تلاش شبانه روزي او ميگويند همه مردم رستمكلا به او افتخار مي كنند .درود بر يونسي افتخار رستمكلا
يك جوان رستمكلايي 1 شهريور 1393
من يه تحصيل كرده هستم وقتي براي انجام مشكلي به آقاي يونسي مراجعه كردم ايشان هر چه در توانش بود انجام داد و يكي از بستگانم كه لوازم موتور ميفروشه به من گفت ديدم يه نفر با موتور سيكلت اومد مغازه ام تركبند موتور بخره بهش گفتم شما رستمكلايي هستيد وقتي كه رفت ديدم اين آقا همون آقاي يونسي بزرگ است بي توقع و بي ادعا .
پاسخ ها به این نظر
پیرمرد رستمکلایی 3 شهريور 1393
این کاش جوان خام از حق جلسه هیئت مدیره صنایع چوب و کاغذ مازندران هم ازش سئوال می کردی ؟
عادل قاسمی 2 شهريور 1393
مردم محروم و دلسوز منطقه ی شرق استان پزشک به اندازه کافی دارند پس نیازی به ورود دکتر جراح نداریم.
ما نیاز به فردی اجرایی و توانمند در بحث مدیریت امور و رسیدگی به مشکلات مردم داریم و این شخص باید علاوه بر تجربه کافی دارای تخصص علمی نیز در این زمینه باشد.
شخصی باید وارد عرصه انتخابات شود که به مساِِئل حقوقی و مدیریتی آشنایی داشته باشد تا بتواند به مشکلاتی که گریبان گیر منطقه شرق استان است رسیدگی کند زیرا که این شخص به عنوان وکیل مردم باید وارد مجلس شود.
محمد 2 شهريور 1393
انتخابات پیش رو فقط يك رويداد سياسي نیست، بلكه يك اتفاق فرهنگي، و يك همراهي اجتماعي براي اعلام انزجار از ، قانون‌گريزي و فراز و فرودهاي افراط و تفريط و برگشت به راه اعتدال و عقلانيت است كه جانْ‌مايه رسالت نبوي و اساس تعاليم ائمه هداست. اميدواریم جناب آقاي سید احمد میری قلعه سری، در پايان رقابت‌ها و آغاز فصل رفاقت‌ها، از ظرفيت‌هاي مديريتي وكارشناسي استفاده نمايند.
بهشهری 3 شهريور 1393
من کاری با این بحث های داخلی رستم کلا ندارم اما ما در مجموع در شهرستان وسیع بهشهر شامل رستم کلا و گرجی محله و فراش محله و حومه تا حالا خیری از این بنده خدا که معاون استاندار شده تا حالا ندیدیم . فقط تو استان مطرح میشه بهشهری ها فلان و بهمان .
یک فرد دلسوز و مطلع 3 شهريور 1393
من که یک فرد کاملا مطلع هستم اما از یک موضوع اطلاع ندارم : آیا یک نفر مدیر سیاسی و امنیتی حق دارد در هیئت مدیره یک شرکت صنعای و فنی حضور داشته باشد ؟ پس فرق این دولت با دولت قبلی در چیست ؟ ما به این دولت تدبیر و امید رای دادیم که شاهد این اتفاقات ناخوشایند نباشیم نه اینکه تکرار همان گرفتاری ها و سیاسی کاری ها . حالا اقای یونسی با موتور دنبال ترکبند بگردد یا نه نمی تواند توجیه عضویت یک مدیر ارشد سیاسی در هیئت مدیره شرکتی اقتصادی باشد .
دوستار پیشرفت 3 شهريور 1393
دکتر محمد طاهر یعقوبی تحصیلکرده در حوزه و دانشگاه ، فرهیخته و مردم دار و آگاه به مسائل روز .... به امید پیروزی
حسین 3 شهريور 1393
اگر اقای برزگر نزاد مدیر توانمندی بود پس چرا از معاونت دانشگاه پس از هشت ماه برکنار شد ایا همین برکناری او دلیل کافی برای ناتوانی وی در مساعل مدیریتی نیست به نظرم بهتر است ایشان با طبابت و خوانندگی محلی ونی نوازی تنور کلینیک ها ومحافل را کماکان گرم نگه دارد شما رو به قران بزارید جان مادرتون
علی ثابت 4 شهريور 1393
سلام / با احترام به تمامی عزیزانی که کاندیداتوریشان قطعی است یا احتمال حضورشان میرود نظر شخصی خود را خدمت ذوستان معروض میدارم تقدیر از زحمات نماینده محترم حال حاضر شهرستان لازم وضروریست اما آقای محمد ولی سلطانی گزینه با انگیزه تر و فعالتری بنظر میرسد کما اینکه در شرایط سنی مطلوبی هم بسر میبرد توصیه ام به همه دوستان این است که باعنایت به اوضاع فعلی شهرستان وتعاملات و حضور چند ساله آقای سلطانی در تهران وآشنایی با مشکلات حوزه انتخابیه واشراف ایشان فعالیت برای حضور و انتخابشان کاری عقلایی میباشد
نا شناس 11 اسفند 1393
رای بین مقیمی و برزگر نژاد وبقیه اب در هاون میکوبند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.